25 maj.

Idag är de morsdag, min första! känns konstigt men fantastiskt underbart att få vara mamma till världens finaste unge <3 idag tog vi oss en redig sovmorgon allihopa, Algot vaknade vid 7 och knölade lite så jag tog över honom till min och Jontes säng där han sov vidare enda framtill kl 10!! så idag har han 2 väldigt utvilade föräldrar :)

Igår afton var vi till ursviken och hälsade på hos Jontes pappa & comp där de bjöds på grillat, gottigott!
vid halv 9 rullade vi hemmåt med ett kort stopp på ica maxi för lite inköp.
 
Idag ska vi fixa på lite här hemma, sen i afton bär de av mot ursviken igen för att fira Jontes mamma :)
Imorn börjar en ny vecka, funderar på att nyttja presentkortet jag fick av Jonte och boka tid hos frisören & ljusa upp håret lite, hade varit skönt att få de gjort så håret får blekas nu i sommar :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0