18 maj.

Tänk endå vad man förändras, för 3-4 år sedan hade jag inte en tanke på barn och var inte särskilt sugen på att ens skaffa i framtiden. Nu kan jag inte tänka mej ett liv utan! detta är verkligen det bästa och finaste som hänt mej, att få dela detta tillsammans med mannen i mitt liv gör inte saken sämre <3 att man kan känna så otroligt mkt kärlek trodde jag aldrig, jag är så otroligt lyckligt lottad som har 2 underbaringar i mitt liv!!
 
Inget blir direkt sämre av att sommaren är på ingång, idag och igår har vi haft närmare 20 grader varmt! all snö är borta och när man kollar på väderkartan visar dom sommarvärme så långt ögat kan nå, hoppas att de håller i sej!
Algot hade dock en dålig dag igår, förmodligen magen som spökat för honom :/ idag har det varit något bättre.
"mommo" har kommit hem på visit oxå, är så trist att de blir långt mellan gångerna, önskar att vi kunde ses oftare.
Är ju dock inte tvärgjort att köra 35 mil , särskilt inte med en liten.
 
Imorgon hade jag tänkt pyssla på lite utomhus, plocka ihop diverse skrot som vintern lämnat efter sig och fixa lite på altanen är planen, hoppas lilleman får en bra dag och kan sova i vagnen under tiden :)
 
 
Algot och mommo <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0