18 mars.

Jag är så trött så trött, får inte sova om nätterna även fast jag är hur slut som helst! ligger bara och vrider på mej då de inte går ligga bekvämt, eller så ränner jag på toa stup i kvarten.. ska bli obeskrivligt skönt när detta är över!

Igår hörde Erre av sej och undra om jag ville hänga på ut och touring glida lite skojter, var strålande väder och en mkt uppfriskande tur :) och ungen höll sej inne ;) hade varit lite spännande annars att befinna sej mitt ute i urskogen :P . Mot eftermiddagen åkte jag och jontis in till stan, vi var bjudna på middag hos hans mamma i ursviken, kycklingsallad stod på menyn och sen kikade vi lite på hockeyn, mkt mysigt.


De bär av mot stan igen idag då Jonte ska på brandövning uppe på station halv 6, tänkte ta tillfället i akt att hälsa på hos kacke under tiden :)
 
 
bild från igår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0