11 mars.

För ca 1 månad sedan var jag på hufvudsakens drop in på vintergatan och klippte mej, blev inte alls nöjd!
Idag har jag ÄNTLIGEN fått det tillfixat av bästa trollsaxen åsa, så nu går håret att ha å göra med igen :) toppen!
I övrigt händer det inte så mkt, jag dras med min eländiga foglossning (inget nytt alltså) och tar dagarna som dom kommer, jag försöker pjåta på inne så gott jag kan samt gå korta promenader med vovvarna som omväxling.
Nu är det dock inte länge kvar, bebis skulle kunna komma när som helst :) 21 dagar till bf, längtar!!
Jag tror stenhårt på att de blir på Jontes födelsedag den 30 mars, hade ju varit festligt! ;)

Vår verkar de vara ute nu oxå, vi har haft 5-6 plusgrader nu i flera dagar och de tinar för fulla muggar, lite väl tidigt kan jag tycka men de är samtidigt skönt, jag har endå ingen nytta av snön den här vintern så att de blir sommar fortare gör ingenting ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Får hålla tummarna att det blir på hans födelsedag då :)

Svar: haha ja, bättre födelsedagspresent kan han vell inte få? :))) hihi
Mia

2014-03-12 @ 11:06:11
URL: http://olpoons.hundpoolen.nu
Postat av: Emelie

Får hålla tummarna att det blir på hans födelsedag då :)

2014-03-12 @ 11:06:11
URL: http://olpoons.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0