7 juni.

Fyy tusan va varmt de varit nu ett par dagar, blir klappslut av denna värme! tempen har legat på 26-28 grader, typ 20 är lagom...Tycker så synd om lilleman som inte riktigt får ro när det är så varmt ute, även om han är i skuggan så blir de varmt i vagnen, och inne är de nästan lika hett! usch...
 
Jonte är ute på galejj, Lilleman sover äntligen i sin säng och jag ska strax krypa ner jag oxå, är sjukt trött..
Imorgon kommer kacke och hennes kavaljer på besök, ska bli trevligt att ses då det var länge sen sist :)
På måndag ska jag ringa och boka in ett dop datum, siktar på den 19 el 20 juli, håller tummarna att det ska funka :)
 
Igår var det nationaldagen btw, snörde ihop en pinoccio tårta som jag bjöd Erre nylle och bror på :)
har även planterat lite utanför bron, trevligt med lite blomster ;) får se hur länge dom lyckas leva^^
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0