4februari.

2 månader sedan sist jag skrev, de var ju ett tag sen :P
Är egentligen inte så mkt som förändrats, förutom att jag är ännu tjockare och har foglossning att kalla duga!
fruktansvärt jobbigt är det, det enda som hjälper är att sitta i soffan med en kudde bakom ryggen och de är inte alltför roande kan jag säga.. Försöker trots värken och gå minst 1 promenad per dag med vovvarna så dom får springa av sej, de dagar jag inte klarar av det överlåter jag gangstrarna till mannen i huset^^

Jag är fruktansvärt less på att vara gravid, längtar ngt fruktansvärt tills den lille kommit ut! men ngn vecka till måste han dock hålla sej inne :P. Allt runtomkring är som ganska färdigt, gjorde en stor beställning på apotea igår (apotek på internet) de mesta i klädväg är fixat, skötbord ska sättas upp och spjälsängen ska vi hämta hem från Boviken ngn dag till veckan, sen är de mesta ganska klart! lite småsaker som blöjinköp är kvar. ca 7 veckor kvar nu, vi kan nog inte längta mer!!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0