24 oktober,

så var de färdigjobbat för denna vecka, nu blire "Lång ledigt" pga en ändring i schemat till veckan.
så ist för att börja om på onsdag jobbar jag inte fören fredag eftermiddag, 7 dagars ledigt alltså! inte illa ;)
Imorn har jag tänkt åka och hälsa på Nina i Jävre, var ungefär tusen år sedan sist jag var dit!
 
Hästarna fick komma in idag innan jag for iväg på jobbet, har regnat iprincip hela dagen och varit kring 0 grader, de uppskattas inte av herrarna så dom blev väldigt glada över att få komma in i värmen :) Jonte var snäll och hämtade hem en ny höboll till dem i afton, jag har världens bästa karl <3
 
Hade fått paket i postlådan också när jag hämtade posten ikväll, ett paket med 2 par stickade tjocksockar från faster, GUULD <3 perfekt till vintern! stod tom mitt namn instickat på ett av paren, mkt snittsigt!
Har just betalat av lite räkningar , som tur är blir de löning imorn.

Nu ska jag ta och hoppa isäng, har full rulle hela morgondagen!

 
såhär såg de ut hos oss för 3 dagar sen, ligger fortfarande kvar en del. Vill ha mer NUU!! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0