21 oktober.

Det är kallt ute, -11 grader. Snart är vintern här!! vill bara att de ska trilla ner 1 meter snö NUU! ska dock bli + 9 grader i övermorgon, kan inte tro de är sant....Jag har beställt en ny vinterjacka speciellt för gravida då jag knapt ryms i mina vanliga jackor längre, om ngn vecka till kommer de inte funka Så kände att det var ett måste.
Hoppas bara att den är varm och kunglig då jag är bortskämd med dunjacka senaste 2 vintrarna :P
 
Ikväll har Mli hälsat på, vi drack the och åt lite pepparkakor och pratade på, blir långt mellan gångerna nu tyvärr.
Men de märks aldrig, de är skönt :)
 
Ser fram emot helgen, är ledig så ska ta och hälsa på Nina i Jävre på fredag, sedan väntas marknad i byske lör-sön. Älskar att gå på oktobermarknaden, är otroligt mysigt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0