17 oktober.

Det blir alldeles för sällan jag skriver nu, lovade ju att jag skulle avslöja en hemlighet sist, som säkert måånga av er redan vet om då jag gått ut med det på både facebook och instagram :) , Men jag gör det vell här oxå!
Jag och min älskade Jontis ska bli en familj, i slutet på mars ska 2 bli 3 :) känns helt fantastiskt! samtidigt som man såklart är livrädd, hela livet kommer att förändras. Vi kan nog inte längta nog mkt <3
 
Första veckorna mådde jag som en påse skit, var fruktansvärt att vara på jobbet och att ens existera över huvudtaget! :P som tur är har illamåendet gått över och jag mår som en männish igen :)
 
Märker dock på hundarna att dom känner av min graviditet, främst på Cilla. Hon har blivit lite trotsigare och mera lättstressad, vilket hon aldrig varit förut! men de är vell hennes sätt att visa mej att ngt är på gång.. Det har blivit bättre och kommer förmodligen gå över sen när bebis kommer, hon har även börjat löpa vilket såklart har en bidragande orsak.
 
i övrigt rullar allting på i vanlig ordning, det närmar sej vinter och jag längtar i sinne efter att få plocka fram sparken! får gärna trilla ner några dm snö ;) tyvärr kommer de bli ytterst lite skoterkörning i år med tanke på omständigheterna :P men de tar vi igen nästa vinter !:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0