7 maj.

Trots allt så hade jag en riktigt bra födelsedag med trevligt folk! blev festligheter på kvällen, jag och Tina hade en gemensam födelsedagsfest då hon fyllde dagen efter mej :) blev riktigt lyckat iaf! tack alla inblandade som var med och gjorde kvällen till den bäste :)
 
Förövrigt rullar de mesta på, Cilla blir bättre och bättre. Såret i armvecket har snart läkt ut och hon ser bättre ut i munnen, känns bra! nu har hon fått börja röra på sej lite mera oxå, kan lova att hon är ganska lycklig!!
Igår fick hon busa en stund med Yoda som var hos oss hela dagen, samt zera och Nisse som mican och Tina komföbi med en stund :)!
 
Ngt negativt är att jag dragit på mej en redig förkyldning efter helgen, halsen är inte i nyskick och näsan rinner!
inte kul, men de är på bättringsvägen känns de som idag iaf, inge bakslag tack.
 
 
och såhär ser mitt öga ut, syns dock dåligt på bilden, men vackert är de ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0