18 mars.

Igår kom vi hem efter 3 kanondagar i fjälls bestående av solsken,skoterkörning, god mat och trevligt folk!
Ville verkligen inte hem, skulle kunna stanna förevigt..
 
Hundarna fick hänga med, blev första fjälltrippen för Cillas del och hon älskade det och har skött sig så fint :)
Får se om vi åker upp igen i helgen, annars blir det nästa vecka, då kommer vi kunna stanna lite längre än sist oxå så de ser jag framemot :)
 
Idag har jag inte mått så bra, har fruktansvärt ont i ryggen och har haft en huvudvärk av rang!! så har mest tagit det lugnt. När Jonte slutade jobbet drog vi tock till macken och lämnade igen släpen vi lånade därifrån, samt handlade mat då kylen såg ut som värsta ungkarlskylen :P nu är den någorlunda uppfylld, nu överlever vi iaf ^^
 
Ledig enda till torsdag, ska försöka vila upp mej och hoppas att ryggen ger med sej. Bra väder tackar jag inte nej till, då ska jag snöra mej i en snödriva med en kopp kaffe och steka lite är planen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0