11 juni.

Min ångest är total, magkatarren är tillbaka och den är inte lindrig heller! är så sjukt mkt som måste göras och gärna på så kort tid som möjligt.. allt känns bara pissjobbigt just nu och energin tar slut på ett kick..
Känns inte som att jag har ngt hem för tillfället, tanken på att vi ska flytta och tanken på allt jobb som ska göras gör mej sjukt stressad! skulle helst av allt bara vilja sätta mej ner och inte röra mej ur fläcken.
 
Men det jag vet är att det kommer bli sjukt bra när de är klart! banken ringde idag och beviljade oss lånet, så på torsdag ska vi dit och skriva papper :)
 
Känner mej nästan febrig ikväll, har oxå haft halsbränna konstant i 2 dagar och kroppen känns klappslut...
Längtar tills vi är klara, huuuuur mkt som helst!
 
efter att ha vart i huset ungefär hela dagen så tog jag mej en cykeltur med Cilla ikväll, har tänkt cykla med henne varannan dag nu framöver. Vi måste ju bli fit inför utställningen den 7/7 ^^ hon tappade ju en del under månaden då hon opererades och gick på medecin, men nu har hon faktiskt börjat sätta på sej lite massa igen :)
Till veckan ska hon vaccineras oxå, det får jag inte glömma!!
 
Nu ska jag ta och gå & lägga mej, hoppas på att jag återfått lite energi till imorgon och att de inte är ngt på G, har inte tid att bli risig nu!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0