14 juli.

Efter en kanonhelg bestående av festligheter , bra folk och diverse så känner jag mej ganska mör :P
ont i varenda kroppsdel har jag men de är tammetusan värt det!! Nu är årets 2dagars gjord, nu blir de inte mer alkohol på ett tag känner jag :P Tack till alla som var med och gjorde helgen oförglömlig!
 
Som sagt, ganska mör är man i gammkroppen efter 2dagars. Började denna dag med en lunch på pipens med lite folk, sen hängde jag och Mli ute på altanen och bättrade på brännan lite ^^ blev även en snabbsväng till byske på aftonen för att inhandla lite flott till kvällen, såg en film och svullade i sinne.Cizzi var med också!!

Mli gick hem och jag & cizzi fick för oss att dra ut på björnjakt då dom tydligen tror att de är en björn ganska nära byn kring eljuspåret! körde en sväng efter det men fick inte se ngt , mkt otippat ;) Nylle körde ikapp oss och ville hänga på, vi åkte hem och bytte bil & drog ut till urskogen, inget resultat där heller, endast en sketen fågel.....
Kvällen slutade med att vi var 6 per i 3 bilar som körde runt och letade, vi fick se 5-6 älgar och en tjäder samt en hare, inte lika coolt som vi hoppats..
 
Nu blir det hoppa isäng, imorn väntar en tripp till piteå med Jonte bror och cizzi! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0