11 juli.

vist, de är fantastiskt med semester. MEN jag blir tammefan förslappad!!! sover alldeles för länge om dagarna och åstakommer i stort sett ingenting :P men de är vell så de kanske ska vara, vet inte, men jag gillar det inte riktigt.
Idag har vi haft besök av Jontes pappa S och hans nya dejt, blev en sväng upp på drivecenter för att kolla läget :)
är fällforsveckan nu med massa olika aktiviteter osv, idag var det bla flygturer över Fällfors, vilket vi faktiskt gjorde!
de var en skräckblandad förtjusning vill jag lova, hade jag inte blivit så jäkla åksjuk hade det vart fantastiskt!!
trodde dock att jag skulle spy i planet, men jag klarade mej ^^ har dock mått mer eller mindre dåligt hela dagen sen dess... mindre kul.. Vi åt oss iaf lite mat däruppe också, mums!
 
Har även "hunnit med" att klippa ett par vänner ikväll, övrig tid har jag mest slappat i soffan..
Nu blir de iaf varma mackor med Jontis innan sängen kallar, imorgon brakar H-vetet lös ;) Fällfors krök för hela slanten, all in som gäller! som vanligt ;)
 
 
Bild från igår, jag och Mli trodde vi skulle bada i havet men ångrade oss rätt snabt :P hähä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0