9 januari.

Första lediga dagen på 5 dagar, förjävla skönt!
Har haft besök av Nina och Doris idag, har även vart hundvakt till mlis vovve Yoda^^ så blev en prommis med odjuren efter skoterspåret så dom fick rejsa av sej ordentligt, Cilla och Doris var mest ute i djupsnön medan Yoda sprang omkring och var frustrerad över det X) , jaja, kommer ha en hund som sover gott inatt, de är bra :)

blev även en premiärtur med hästarna , första gången detta år! Bajen har haft ca 6 veckors vila, och han ser förjävla fin ut i kroppen nu när han haft fri tillgång på hö, perfekt! då har vi ngt att träna på :) , jag körde Bobby och Nina red Bajen, gick faktiskt förvånansvärt bra!! pigga hästar som jag väntat mej, men inga direkta dummerheter, skönt :)
Imorn måste jag in till byske och handla, ska köpa 411 liter Monster så jag orkar leva! har full rulle hela veckan ut, men de är ganska trevligt! sålänge jag hinner sova ut på morgon så ska de nog gå fint ;)
 
nää, sängen känns rätt lockande! är helt sluuut...
 
 
lägger ut lite gamla egobilder från jag var"liten", ganska kul att se hur man sett ut genom åren :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
frän jag var när jag var liten.......... ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så snygg Mia! Och jag är avis på ditt fina hår också... Vill å ha :)

2013-01-10 @ 11:27:53
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se
Postat av: Åsa

Du hade fint hår då och har fint hår nu å! Jämt fint, avis! ;)

2013-01-10 @ 13:22:50
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0