19 januari.

Är helt slut i både kropp och knopp efter en dag på Et:n tillsammans med Mli och massa folk, har mestadels legat på backen och sprattlat , men de var kul ;) dagen avslutades med en kopp varm choklad här hemma, sen blidde det en prommis med hundarna så dom fik rejsa av sej ordentligt.
 
I afton blev jag och Jontis bjudna på tårta uppe hos Mli, hon fyller ju 24 år den rackarn imorn! ;) GRATTIIIIIIIIS!!
Sen fick vi för oss att vi skulle åka in till stan och handla, så de har vi oxå gjort! :P jag får som en liten aning om att dom på Icamaxi tror att vi är lebbar!? X) dom kollar som snett på oss ibland :P , vi hänger ju fan där jämt så inte så konstigt X) hahah.
 
Imorn blir de lite skoterkörning och grillning, förmodligen en kortare sväng än idag för jag kommer inte kunna röra mej känner jag redan nu :P har en träningsvärk av rang på G! sen hade jag tänkt köra lite häst oxå, och lära mamma sela , hon har ju nämligen lovat att hon ska börja köra Bajen lite framöver här.
 
Nä nu väntar sängen vill jag lova, är tröttast i världen! blöööööö gonatt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0