16 januari.

Som man brukar säga, nytt år innebär nya möjligheter, ikväll har jag och Mli varit nere på gymmet! planen är att vi ska försöka vara där MINST 2 dagar i veckan iaf, förra vintern var jag duktig och var där 2-3 dar i veckan under en ganska lång period! satan så bra jag mådde då oxå, sen ska jag börja om med Lchf ordentligt igen oxå så kommer jag bli som en ny männisch! ;)
 
Har jobbat förmiddag idag, inte ok att stiga upp kl 6 på morron! fyy så tungt de var, men har då överlevt dagen :P
Kallt som fan är de ute oxå, var bara -12 grader i kåge när jag for, när jag kommer hem är det -22!!! blääääääää...
Imorn är jag då ledig, ska sova som en gris inatt!
 
Nu ska jag vell strax ta och gå över till stallet och plocka in mina hästar, sen blir de nog sänggång?
 
jag och Mli på gymmet B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0