21 februari.

Haft förmiddag idag på jobbet, morgonen började ganska dåligt då jag glömde bort att äta ngn form av fruckost, sen när jag ska hoppa in i bilen halkar jag och sträcker nedredelen av ryggen. De känns nu vill jag lova er! som om de var välbehövligt? suck...
 
Har iaf gått fint på jobbet, är faktiskt helt ok att jobba förmiddagar! särskilt nu när de är ljust när man kommer hem :D de är ju bara helt fantastiskt! tänk att de knapt är 3 månader till sommar :) bara 2 månader till snön är borta. Den kan lika gärna få försvinna nu då jag inte har ngn skoter..
 
I afton har jag mest tagit de lugnt, gjorde pastagratäng när jag kom hem från jobbet, blev uppskattat av Jontis!
dock är jag inte så förtjust i pasta (längre), jag hatar att jag blivit så sjuuuukt slarvig! äter bara skräp känns de som. jag ska skärpa mej!! , har även hunnit med en sparktur med hundarna men gick rätt dåligt då ngn idiot har sandat vääägen!!! var vell onödigt? jag kan ju inte SPARKA!! :P
 
Har förmiddag imorn oxå, sen ska jag hämta ut lite piller innan de bär av hem igen. ledig nästan 1 vecka innan nästa jobbpass, nästan för länge, är kul att jobba!
 
 
tycker dock inte min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0