16 februari.

Haft en kanondag tillsammans med min Jontis, Mli Mican Robin och Jocke :) tog skotrarna och for ut och körde en sväng, letade ett lämpligt grill och pimpelställe ;) Hade äran att skjutsa Jocke på hans skoter oxå, en 04as rev 800.Gick förjävla fint! synd bara att de är kassa motorer, men lätt överlägset skönaste skotern jag kört hitills !
 
Hittade en lämplig plats till sist där vi gjorde upp eld och grilla korv och mackor i mackjärn, så otroligt gott! synd att man luktar död efter man grillat, men de äre fan värt :P grabbarna testade på fiskelyckan oxå som tyvärr blev utan lycka, ingen fisk med andra ord, så vi började dra oss hemöver ist.
 
Väl hemma drack jag och Mli en kopp kaffe, sen ut med våra idiotvovvsingar en sväng i finvädret :')
Nu har jag hunnit duscha samt ätit lite rester från gårdagens middag, får se vad resten av kvällen har att erbjuda?
är pub nere på Pipens men kände inte direkt för alkohol, blir förmodligen en sväng ner i nyktert tillstånd och kolla läget lite bara :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0