15 februari.

Sådärja, då var denna jobbvecka över och jag har överlevt!! har faktiskt gått riktigt bra, igår var de dock väldigt mkt göra, mkt paket och varor på det samt telativt mycke folk! men de är bra, så ska de vara :) bättre att få hålla igång än att inte ha så mkt att göra.
 
Idag efter jobbet for jag förbi Emmis och kikade på hennes valpisar, satan så söta! man vill ju bara ta hem dom :P
samtidigt hoppas jag att jag ska slippa ngn valp nu på några år, bäst för mina vovvar att dom håller sej friska ^^
 
Var ju alla <3:ns dag igår oxå, firade den med gomiddag tillsammans med min Jontis bestående av oxfile och ugnspotatis, mums!!
 
Nu har jag vell inge mer vettigt att säga, är helg och jag ska njuta av den till fullo, ett som är säkert :)
 
 
jag och min Gyyntmastaah!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0