5 december.

länge sedan sist igen, jag är ganska dålig...
Allt rullar på i vanlig ordning, julen närmar sej med stormsteg och jag har inte köpt en endaste julklapp! soom vanligt. Har en tendens att göra samma tabbe varje år, att inte vara i tid.
 
Har idag beställt dom första klädesplaggen till bebis, känns väldigt konstigt men såklart helt fantastiskt! tänk att det faktiskt lever en liten mini i min mage!?! önskar dock att tiden kunde gå lite fortare, de är inte bara en dans på rosor att vara gravid vill jag lova.. Men mer än hälften av tiden har gått, så de går frammåt ;)

har schema framtill nyårs , sen blir de ny schemaläggning. kommer jobba ungefär 3-5 veckor på det schemat skulle jag tro sen är det klart, då kommer jag börja vara hemma och förbereda inför vad som komma skall.. Jag är så lyckligt lottad som har världens finaste sambo och blivande pappa vid min sida <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg julstjärna! :)

2013-12-08 @ 09:38:19
URL: http://olpoons.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0