7 april.

så var snart denna jobbhelg över, 2 dagars ledighet väntar runt hörnet ;)
Är det väder imorgon så ska jag ta och bada upp hästarna, det är SÅÅÅ välbehövligt!!!
Har oxå börjat lägga ut lite grejjer, bla min bomlösa sadel samt Bajens tävlingsulky. Är i stort behov av pengar, är dyrt att äga 2 hästar själv på en halvtidslön. sen har jag just betalat banavgiften på travet på 1800:- kr, helt sjukt va de kostar.
2mån innan var de licensen som skulle betalas och den ligger på ungefär samma summa..
 
I övrigt händer de inte så mkt faktiskt, Jonte drar till sandö imorn över 3 veckor, kommer hem på helgerna dock men de känns endå förjävla surt.. Tur jag har mina djur en sån gång, och mina vänner såklart :) annars hade jag nog klättrat efter väggarna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0