3 april.

Att man inte ska ödsla tid på folk som tar mer  energi ur en mer än vad dom ger är vell ganska logiskt,
Men ibland kan det ta ganska lång tid att komma till insikt med det dock.. satan så djup jag blev nudå?
Men man ska lära sej att inte ta en massa onödig skit!! självklart ska man stå för sina misstag, och det är viktigt att förstå att alla upplever saker olika.. Men jag har iaf bestämt mej för att jag ska skita fullständigt i folk som inte ger mej ett piss tillbaka, dom är inte värda att ödsla tid på. Det är inte värt att må dåligt över personer som bara suger musten ur en.. Det har jag fått nog av i mitt liv, och nu är det STOPP!
 
Och näee, detta är inte riktat mot någon specifik person, bara ren och skär klokhet från min lilla hjärna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0