2 april.

Hemkommen igen efter några dagar uppi fjälls, kändes gode motigt att åka hemmåt , skulle lätt kunna stanna några dagar till. Men förhoppningsvis hinner jag åka upp åtminstone 1 gång till innan säsongen är slut :)
 
Känns som jag inte gjort ett piss idag, men det har jag faktiskt! har både prommat hundarna, hämtat varsin höboll åt hästarna, vart in till byske och handlat samt städat ! inte så illa endå :P Nu är jag och Jontis ganska nyss hemkomna från grannarna , blev lite kaffe och fika samt massa prat, fantastiskt trevligt! :)
 
Ledig dag imorn oxå, ska försöka hinna med en hel del saker så måste se till att stiga upp i god tid.
Hade tänkt borsta upp hästarna ordentligt då dom börjat fälla ganska ordentligt med hår, iaf Bobby! Bajen brukar börja lite senare, den frusne stackarn :P sedan fixa och dona här hemma inför Jontes andra kalas .
Sedan har jag en jobbhelg att se framemot, känns lite motigt att jobba helg men de är inte alls så farligt när man väl är där! har ju ett prima jobb :)
 
Nu blir de kvällspinken med hundarna sen dra täcket över sej, tänkte ställa väckarn på halv 9.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0