27 september.

Har inte hänt så mkt senaste dagarna, jag har nämligen jobbat och inte hunnit med så mkt mer än det...
Nu går jag dock på 5 dagars ledighet, känns kanon måste jag säga!
Imorgon kommer Harald och Sussie på besök, har lovat dom en 3 rätters middag ;) efterätten jag ska göra har jag aldrig gjort förut, så blir spännande att se om jag lyckas :P!
 
Har eftermiddag på jobbet idag, har vart SKITväder under förmiddagen och är fortfarande, har regnat i sinne!!
så blev inte någon motionering av hästar som jag hade tänkt, så dom får sig en extra vilodag, inte behövligt men ingen av oss gillar sådant här skitväder..
 
Imorgon ska dom iaf röras båda två är planen, sen ska jag hinna handla och fixa innan finfrämmen anländer :))
Lördag och resten av helgen har jag inget inplanerat förutom att hästarna ska motioneras samt mina vanliga dagliga sysslor som jag inte ens orkar nämna här :P
 
blahahablahablaha, nääe nu orkar jag inte skriva mer. hejdå..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0