22 september.

Idag har jag så jäävla ont i kroppen att jag inte vet vart jag ska ta vägen..!!
kan knapt ställa mej upp när jag suttit ner, inte mysigt..
 
Var på återbesök hos läkarn igår, pratade lite bla om min brist på B12. Han konstaterade att jag är född med den bristen, att jag "ärvt" den av min mamma då hon hade B12 brist när jag föddes... Så som läget ser ut just nu kommer jag måsta knapra B12 tabletter resten av mitt liv, ska dock tillbaka i mars igen och ta nya prover så får vi se hur det ser ut..
 
Har eftermiddag idag på jobbet, har inte åstakommit särskilt mkt idag under förmiddagen då jag knapt kunnat röra mej, men har iaf påbörjat frisering på Vizzla, klippt svansen samt börjat rycka lite, hasade mej även ut på en prommis i skogen så odjuren fick springa av sej litegrann så dom ska vara lugna på jobbet då dom fick följa med båda två :)
 
Ikväll ska jag vara med Mli , vi ska äta Chilinötter ;D!!
Imorn har jag förmiddag på jobbet, sedan bär de av hem och ut & motionera hästarna.
Ledig på måndag, har inget inplanerat än sålänge, förutom att motionera hästisarna såklart :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0