10 september.

Imorse mådde jag inte riktigt prima när jag vaknade, var tjock i halsen och kände den där förkyldnings svedan i näsan som jag alltid brukar få när jag ska bli förkyld! kände mej oxå lite febrig, men gick faktiskt över senare mot eftermiddagen? konstigt nog..
 
Iaf så har det varit en väldigt lugn dag, hasade mej ut i skogen med hundarna en sväng sen har vi mest bara myst på inne. bakade bröd till min kära sambo oxå, tanken var att jag inte skulle äta dem själv men var bara tvungen att smaka på ett, OJ så FÖRBANNAT gott det var!! inget klår hembakt altså..Men det har varit alldeles för mkt fuskande i sommar, så from imorgon kör jag strikt Lchf igen är planen, mår bättre då samt att jag har kvar några kilon som ska bort..
 
Nu är jag inkommen efter att ha nattat hästarna samt promenixat hundarna för kvällen, Jonte följde med, var förbi Mican och Robin en snabbsväng och sa heej, känns som det var länge sedan vi sågs fast det inte var det egentligen :P men är vell så det ska vara^^
 
ska ta och hoppa in i duschen nu, sedan byta rent i sängen innan vi säger godnatt!
Imorn ska hästarna motioneras, sedan ska jag köra några maskiner tvätt och städa lite :)
 
 
Jag och mina myyysproppar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0