4 oktober.

Idag har hästarna fått nya pjucks, dock tog Jami lite för mkt på en av båda hästarnas bakfötter och det började blöda lite, så vi lindade dem båda med joddomslag runt hoven, han rekomenderade att dom skulle stå inne hela dagen så att inga bakterier träder in.. kan lova att jag inte har nöjda gossar!! dock en "bra" dag att stå inne, har regnat hela jävla dagen, är så less på det...
 
Har varit så trött idag och är fortfarande, så har inte åstakommit särskilt mkt. Mican kom förbi och lämnade deras vovve zera här som jag har tagit hand om några timmar, nu i afton kom hon och Robin hit och åt kinamat med mej och Jontis :) gottigott! syndade dock och tog lite ris, men bara lite! hade nämligen tänkt göra blomkålsris till för min del, men pappa som var i byske glömde bort att köpa ett åt mej så de blidde inge av.
 
Nu sitter jag här, trött och rastlös! vill göra ngt, men vet inte vad :O
ska iaf trotsa regnet och bege mej ut på en promenad med hundarna, sen tror jag att jag går isäng.
 
Cilla har hamnat i trotsåldern nu kan jag säga, hon har väääääääääädligt långa ledningar stundvis!! men, det hör till.
man kan dock inte låta bli att bli förbannad ibland altså, för hon vet precis vad man menar men vill inte riktigt lyssna ;) sen har hon en del överskottsenergi oxå, igår blev det 8 timmar på jobbet och endast 1 promenad. Idag har de inte heller blivit direkt ngt pga regnet, så nu som sagt beger vi oss ut!
 
Hon har därimot blivit MKT duktigare på ögonkontakt när vi tränar, stort +! :)
 
Imorn har jag eftermiddag på jobbet, ska sova som en klubbad säl inatt har jag bestämt! känner att det behövs.
 
 
söt som socker är hon iaf min odåga :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0