31 oktober.

Har haft en bra ledig dag, dock är halsen fortfarande jävlig och jag känner mej febrig stundvis? skumt..
Iaf så bjöd jag över Mican på plättlunch, ställde mej och stekte plättar till Jontis men han kom aldrig hem så då ringde jag Mican ist :') tur vi har varann :*
 
har snöat nästintill hela dagen, en jääkligt blöt en sort oxå! så blev ingen körning av häst, de fastnar för mkt under fötterna deras så de kändes nästintill riskabelt, meeeen, lika nöjda är dom för det, dom har ju sina balar ute i hagen som dom klagar nog inte :)
 
I afton drog jag över till Mican och pysslade lite, jag pimpade min receptbok jag köpte på stan för några dagar sedan samt gjorde en Pasta burk :) är så otroligt mysigt att pyssla! så fantastiskt rogivande, sällskapet gör de inte sämre heller kan jag säga :) love you Miccimus :*
 
Gick hem igen vid halv9, började må skitdåligt så la mej på soffan en stund och tyckte synd om mej själv. Tog mig en kopp te och piggnade sedan till, har påbörjat lite städning som jag tänker slutföra imorgon! föresten, så har jag även påbörjat lite skyltmålning! köpte mej lite mera färg på stan samt en stencil så texterna inte blir så snea och vinda ;) ska försöka måla upp några st och sälja iväg! behöver varenda kr jag kan få in.. Ska även lägga ut ena speedcarn jag har, behöver ju inte två då jag alltid kör ensamen.. Den kan jag förmodligen få ca 2500kr för.
Är det ngn som är intresserad så hojta till! den är i fint skick, däcken bytta förra året och även sitsen :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan pallra mej isäng, imorn har jag mkt att hinna med under förmiddan, bäst att ställa kl så jag vaknar ngn gång..Jobbar eftermiddag imorn , tagga tagga......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0