30 oktober.

Hur glad blir man inte när man vaknar upp till världens snöoväder?? :D
nästan 15 cm nysnö har vi fått inatt, så fantastiskt! snart kan jag börja sparka! som jag längtat efter det :D tjoho!
Var dock mindre trevligt att köra till jobbet, var inte direkt välplogat och endast plogat i vänsterfil, suck* tur audin är av rang ;)
 
jobbar framtill kl 16, sen blir de hem och fixa lite. måste städa bla och sätta igång en maskin med tvätt.
senare i afton ska det köras häst och fixas i stallet, vad kvällen har att erbjuda har jag ingen aning om än sålänge, återstå att se :) kanske kan testa sparken redan idag??
 
Imorn är jag ledig, då ska hästarna motioneras är planen.inget mera planerat! torsdag jobbar jag kväll och fredag fm, på kvällen vankas halloweenfest för hela slanten och jag är taggad i sinne! har inte druckit alkohol sen i sommras på dragracingen, duktiga jag* lördag är jag ledig och kommer förmodligen vara bakis, söndag har jag fm sen ledig måndag.. snart äre bara 1 vecka kvar till vi drar utomlands! HUR härligt?? :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0