29 oktober.

har haft en bra helg spenderad med fina vänner :)
Idag har jag spenderat dagen med Mican i stan , började med en lunch på tatung och sedan rallade vi runt på staden och gjorde bort lite nödvändigheter. Jag har sett ut lite julklappar osv, tyvärr kan jag inte köpa några den här månaden då jag har det ruskigt dåligt med ekonomin den här månaden..Alla mina sparpengar har jag "lånat" ut , till vem hur och varför behöver jag inte gå in på..
 
Har iaf haft en mkt bra dag tillsammans med Micimus :) , hemkomna är vi för ett tag sedan, jag och Jonte har ätit lite middag som idag fick bestå av chili concarne, mums! ska snart gå över och titta till hästarna, dom fick varsin rundbal igår , snacka om lycka! haha
 
Dom varnar för klass 1 storm imorgon, så måste plocka in gossarna ikväll så dom inte snöar över.
Om ett tag drar jag över till Mican för lite mys, tar hundarna med mej :)
Imorn väntar jobb mellan 11-16, spännande att köra om de ska bli så kaosartat som de sägs. Tur vi är härdade här uppe i norrland ;)
 
 
snaaaaaaart!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0