23 oktober.

Igårkväll efter att jag och Jontis & massa folk varit hos Mican och sett film mådde jag inte alls bra, kände mej febrig och hade världens huvudvärk samt ont i halsen, vafan är de för ngt som spökar? bryt ut ist för att ligga och gro så jag får göra bort de ngn gång, kommer säkert komma lagom till utlandsresan, skulle inte förvåna mej...
Iaf så gick vi isäng ganska direkt och jag sov som en klubbad framtill kl 10, upp och ut med hundar och mata hästar. Underbart väder har de varit idag oxå, +2 grader och strålande sol!
 
har pjåtat på inne litegrann, sen tog jag en ridtur på Bajen som var pigg som en mört! särskilt på hemvägen, han taktade och tyckte han var jättecool rispalten, han blev lite stark bitvis men i övrigt var han riktigt fin! blev mestadels skritt med några korta snuttar trav i sakta mak, är stenhårt nu nämligen så nu kommer det en period som mestadels kommer bestå av skrittarbete. Hoppas snön kommer snart, jag LÄNGTAR!!sen vill jag ha jul oxå, vill julpynta och baka!
 
Har tryckt i mej 4 ibumetin hitills idag för att orka leva, ikväll får vi se vad som händer. ska gå en prommis med hundarna om en stund, sen kanske hälsa på hos Mli en sväng , känns som tusen år sedan!
Imorgon är jag oxå ledig, då blir det ut med båda hästarna hade jag tänkt samt röja upp i stallet och fixa inför vintern :)
 
 
HAHAH hittade den här bilden bland Jontes mobilbilder han lagt in på datorn, Vizzla ligger och sover i garaget medan Jontis skruvar.. :'))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0