22 oktober.

Både jag och Jonte har sovit som krattor inatt,särskilt Jonte stackarn som bara ligger och hostar! vi la oss kl 12, somnade inte fören efter halv 2 någon gång..De tragiska är att även jag har börjat känna av halsen, redan igårkväll , idag känner jag att en förkyldning är på G, inte OK....
 
Har matat hästarna samt rastat hundarna för en stund sedan, nu sitter jag och dricker mitt viktiga morgonkaffe i väntan på att kl ska ticka iväg, blir en lunch med Jennie sen lite fix hemma.. Ska även ut och skritta Bajen en sväng, har börjat bli hårt som tusan i backen nu, ett tecken på att vintern kommer allt närmre! är dock en jäkla period nu framtill snön kommer, grått trist och stenhårt är ingen trevlig kombo..
 
Senare idag ska jag vidare till Mican och pyssla lite, igår började vi göra julkort, HUUUR mys!?!
idag ska vi göra lite burkar, spännande :))
 
 
Bild på en del av huset/gården i början på hösten :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0