20 oktober.

From  i torsdagskväll har jag haft en grym huvudvärk ,feber och jävligt ont i mitt vänstra öra! så jag var hemma från jobbet under fredagen..For förbi vårdcentralen och bad dem komma upp det, var helt säkert på att jag hade öroninflamation! men tydligen var det bara ett litet sår inne i örat som jag förmodligen skrapat upp med dessa jävla toppsar jag använder ibland, ingen inflamation vad dom kunde se, så det var ju positivt..fick dock toppsförbud, de gör vist mer skada än nytta fick jag lära mej.
 
Har fortfarande huvudvärk, går på alvedon och ipren. Har dock endå försökt hålla igång då jag blir galen av att bara sitta still, sen hade febern lagt sig lite igår.. idag är jag dock piggare på den fronten, ingen feber iaf.
Så har umgåtts med fina vänner och ätit god mat. Ikväll blev det tacos hos Mican och Robin med folk, nästintill alla for vidare för att festa, inte jag.. ska mobba alla som är bakis imorn! ;)
 
Nu gör jag och hundarna en "tidig" kväll, hoppas att jag är ännu piggare imorn , ska vara kanonväder!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0