16 oktober.

När jag vaknade imorse fick jag mig en härlig syn, det var alldeles VITT på backen! som jag längtat, jamenar, både sommarn och hösten har varit världelös, så då kan det lika gärna få bli vinter igen..
som tur är åker vi till Egypten om knapt 3 veckor! kommer sitta fint :)
 
Hann inte med så mkt under förmiddagen idag, lovade Åsa att jag skulle börja tidigare på jobbet (kl 14) då hon skull iväg på lite ärenden, så har spenderat hela eftermiddan/kvälln på jobbet..
Som sagt så firar jag och Jonte 7 år tillsammans idag, men tyvärr så har vi inte hunnit träffas så mkt. Men som tur var firade vi faktiskt våran dag redan i fredags, så det känns endå helt Ok :) han är sjuk nu oxå stackarn, feber ont i halsen och snuvig :/ gissar att jag hamnar där snart jag med, känner nämligen redan av ngt i halsen..
 
Ledig imorn, har inga planer förutom att jag ska köra häst och färga Jennies hår :) återstår att se vad som händer!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0