10 oktober.

Har sovit som en kratta inatt, vette tusan om jag ens har sovit helt? känns inte så iaf, var dock endå relativt pigg imorse när jag steg upp halv 06,30, känner dock att huvudet inte är med idag :P inatt ska jag sova som en klubbad säl, är nämligen ledig framtill tisdag :D
 
Förmiddag på jobbet idag, har beställt varor, packat upp schenker paket samt tobaken, nu väntar jag på att tiden ska rulla så jag får åka hem. har en jäkla massa att göra, tvätta städa och sortera samt motionera hästarna.
tänkte även hinna med en prommis i skogen med hundarna så dom får rejsa av sej lite :)
 
Imorn har jag inga planer förutom dagliga sysslorna, blir förmodligen en lugn dag hemma med djuren :)
Liksaså helgen, på lördagen är det bagage loppis nere på Pipens så tänkte försöka packa ihop lite grejjer som inte används längre och se om man kan fåiväg något :) alltid blir de nån litten slant^^
 
Är så jävla bitter över att jag missade dubblen igår, hade spelat 1-5 och en till 1-5 i första och 4-5-7-9 i andra, hade jag haft med 8an i andra (som jag först hade tänkt) så hade jag haft 1500:- på en 10a! ibland är de tammetusan inte meningen altså...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0