4 november.

Har haft en kanonbra helg, i fredags jobbade jag under förmiddagen, sedan blev de fest för fulla muggar nere på folkan där Mican och Hanna anordnat , blev fantastiskt roligt och många fräsiga utklädda :D
Mådde dock lite sämre igår, men de var de värt ;)!
 
Idag har jag fm på macken, började dock ganska dåligt då jag vaknade kl 09,47 och skulle vara på jobbet kl 10!!
med andra ord rätt omöjligt då jag har 5 mil till jobbet, så upp och ner i full fart och kladda lite gojs i fejjan och sedan iväg, ringde samuel som var bussig och for och öppnade så det inte skulle köa arga kunder utanför..
var på jobbet 20 i 11..
 
Ikväll får vi se vad som händer, har lovat att klippa Robin så de är en av planerna :) skulle behöva sätta saxen i Jonte oxå då han ser mer eller mindre ut som ett troll, tur han är söt endå :)
 
Förövrigt så har jag ev hittat en sadel till Bajen, ÄNTLIGEN säger jag! ska fara och hämta den på tisdag och prova den i några dagar, hoppas innerligt att den passar! Royal har fortfarande inet hört av sig ang sadelutprovning så nu får jag ta saken i egna händer, tycker att de är jävligt dålig stil av dem! är snart 1 år sen jag hörde av mej och har varit på dem säkert 4 gånger utan resultat..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0