19 november.

Har varit ganska effektiv idag, under förmiddagen for jag och Nina på hemligt uppdrag, allt är ännu väldigt oklart och ingen vet riktigt än hur det kommer gå, imorgon får vi veta mer..Efter det blev de lunch och prommis med våra vovsingar efter stranden i Byske, jisses vad dom tyckte de va roligt :') älskade djur!
 
I afton har jag gjort egengjord palt, gått en prommis till med mamma och nu hade jag tänkt baka lite och städa undan. Imorgon väntar ef jobb och fm på onsdag sen ledig resten då emmis ringde och ville byta jobbhelg, helt ok :)

Nu ska jag börja ta tag i det som behöver göras, sen avslutar jag kvällen med att pussa lite på hästarna :)
som jag skrev för några inlägg sen så kommer jag ligga lite lågt på hästfronten framtill januari, av många olika skäl.

 
Bjussar på en bild på mej och Jontis, 3 dagen i egypten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0