29 maj.

Inatt vaknade jag av att jag mådde så sjukt dåligt! var tvungen kliva upp och gåner för att kräkas, blev såklart livrädd att det var magsjuka på G men mår då helt Ok idag? jävligt konstigt, har vell säkert trått i mej något olämpligt? :P

från att ha varit +20 grader så ligger det nu kring +8, INTE ok när jag ska vara ledig! -.- jag hade ju tänkt få njuta och vara ute i solen och steka lite, men de gick dåligt..Nu väntar jag på att kl ska bli 12, då väntar en lunch med jennie på fältet :) senare i afton åker jag till stallet, hade tänkt rida sen måste jag täcka på hästarna då det verkar som det ska komma regn inatt.

Vovvarna lever och mår, Cilla växer så det knakar! blir spännande att se hur stor hon blivit när vi kommer hem från utlandet :) bara 7 dagar kvar nu tills vi åker och blir borta 1 vecka, OJ vad jag längtar! kommer dock sakna mina djur, men vet att dom är i goda händer så det kommer gå fiint :')

Var förövrigt till frisören igår och gjort lite ljusa slingor , helnöjd blev jag fören gångskull!  sved i dock i plånkan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0