27 maj.

Mina 3 arbetsdagar för denna vecka är nu över, 2 av dom hade jag gärna skippat då de bara jävlats!!! uuusch..
Nu går jag på 2 dagars ledighet, det firar jag med ett besök hos frisören imorgon, ska göra lite ljusare slingor nu inför sommarn är planen.. Efter frissan tänkte jag åka till stallet och ta ut Bajen en sväng samt borsta upp Bobby ordentligt, sedan inget mer inplanerat.

Hästarna verkar stormtrivas! har inte blivit så mkt skrivet om dem nu senaste veckan då dom i stort sett bara stått, dom har klimatiserat sig fantastiskt bra och verkar hemskt nöjda med livet :) känns skönt.
Och för mig känns det helt fantastiskt bra än sålänge, är så skönt att äntligen få lite hjälp , sen är det alltid trevligt att vara fler :) av många olika skäl!

Tisdag hade jag oxå planer på att åka till stallet, om jag lyckas med min plan så ska båda gossarna få röra på sig :) Onsdag har jag fm på jobbet samt torsdag, sedan ledig framtill måndag om jag minns rätt? klagar eej ;)



Cilla, helt utslagen efter en dag med husse :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0