21 maj.

Ännu en natt och dag har gått och lilla cilla sköter sig otroligt bra :)!
Har hunnit med en hel del hitills idag faktiskt, under morgonen har jag hunnit med att snygga till vizzla , så nu ser hon inte ut som ett långhårigt litet monster längre ;) , gick över en sväng till mamma och pappa så Vizzla och Cilla fick busa med deras vovsingar, blev ett väldans rally!

Passade på att sätta saxen i pappa som var så sjukt långhårig, nu har han dock åkt till kiruna igen, tycker inte om att han ska vara där..

Nu är jag ganska just hemkommen efter att ha varit in till Byske en sväng, Vizzla och Cilla fick såklart följa med :), Cilla fick följa med in på kiosken hos mamma och kika på lite kunder ;) samt gå en liten kortis på samhället vilket gick otroligt bra! hon blir mer harmonisk och säker i sig själv för varje dag som går :)

Åkte förbi och kollade till mina hästisar oxå, lugna och harmoniska grabbar, alltid ett gott tecken :)
Imorn har jag tänkt rida på Bajen iaf för första gången där, blir spännande! ^^

Nu dags att råta ihop någon form av middag, tror rennt jag ska lyxa till det med bacon lindad kycklingfile? ;)




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0