18 maj.

Blev en spännande tripp till umeå igår, tänkte faktiskt berätta för er vad jag och Jonte gjorde där.
Vi åkte dit för att kika på Valpar, kan tänka att någon redan listat ut det? :)

Jag har pratat om rasen Cane corso under en lång tid och drömmen har vell mer eller mindre varit att jag en dag ska äga en sådan..Planen var att jag och Jonte skulle vänta till i sommar med att skaffa en till hund efter Tosca, men när detta tillfälle dök upp var vi bara tvugna att ta det..Både jag och Jonte blev helt sålda, och vist, det är svårt att inte bli när man kikar på valpar, men det känndes mer än så.

Iaf så  bestämde vi oss för att tinga en av valparna , en svart/brindle liten canecorso tik som för tillfället heter Cinixia, vi har inte kommit på något annat ännu. Hon kommer att anlända redan imorgon (lördag) då uppfödaren lix passerar då hon ska på utställning i piteå..

Det känns såklart toppen, men samtidigt lite sorgligt. Hade jag fått välja så hade jag såklart velat ha tillbaka min fina underbara Tosca, Ingen kommer att beröra mej så mkt som hon gjorde, en del av henne kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta och jag kommer aldrig någonsin att glömma henne.. En dag kommer vi att ses igen, men till dess är det dags att gå vidare med livet.. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0