16 maj.

Idag har jag fan haft sommarkänsla! har för första gången suttit ute på altanen utan att frysa, det kallar jag ett riktigt sommar tecken! gillaaa :D

Har den härliga äran att ta hand om mammas Bejliz i veckan då dom åkte till fjälls igår för sista gången, dom tog med sig zally och Smoa så nu är det stillga lugnt hemma ;). jennie kom över en sväng mitt på dagen, vi drack oss en stor kopp kaffe och snackade lite skit framtills jag var tvungen att bege mej iväg för arbete.

Svängde förbi hemma hos Dennis och hälsade på deras lilla amstaffvalp på 10 veckor, SATAAN så sööt! dock jäävulst vassa tänder, syns på händerna kan jag lova! :P kommer nog bli en riktigt liten hårding de där skulle jag tro, liten och uppkäftig X) Vizzla fick träffa honom oxå, hon hade då fullt shåå med att uppfostra :P ,gammhaggan!

Befinner mej på jobbet just nu, har som sagt ef och fm imorn , jobbar fredag ef oxå sen går jag på 1 veckas ledighet :)
klagar inte, ser nämligen ut som det ska vara go väder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0