15 maj.

Underbart väder ute idag! +13,5 grader, dock rätt blåsigt men de må vara :) nu ryker snön fort!
Har gått en liten promenad med vizzla och zally, hunnit luncha med jennie och förbereder mej nu inför eftermiddagsjobb.

Vi har fått vårat sommarschema nu från macken, jag kan säga såhär att jag kommer ha det sjuuukt bra i sommar! jobbar vell cirkus 2 dagar i veckan framtill semestern, ledig nästan varje helg! de enda som får lida för det är mitt konto, tur jag får fylla ut med tid hos mamma.. Jag längtar som tusan tills sommaren är här!!!

ska ta och koka mej en kopp kaffe innan jag börjar dra mej! , har eftermiddag imorgon oxå, förmiddag på torsdag och kväll fredag, sedan ledig helg :)


Bjussar på en bild på mej och frugan från i fredags,
Tack vännen för att du är DU <3


Kommentarer
Postat av: Anonym men du kan nog lista ut vem ;)

<3 den bästa frugan av dom alla!!!

2012-05-15 @ 23:09:51
Postat av: Camilla

Dwg tror jag inte, då resten av benet är jättetorrt och fint. Hade det varit senan så skulle det ha varit en reaktion i hela benet. Han har bara en galla som från början var ganska hård, men som nu är mindre och mjuk. Jag misstänker en lätt vrickning eller något liknande, jag tror inte att det är något värre :) men frågan är om han är fit for fight redan i helgen? Vi får se!

2012-05-16 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0