10 maj.

Det blir vist käftsmäll på käftsmäll..
Åkte in med zally till veterinären idag för att kolla upp henne ordentligt, visade sig att hon förmodligen till 90% har en mkt allvarlig njursvikt sjukdom som såklart, leder till döden..

Blir ett återbesök i slutet av nästa vecka, då ska njurarna ultraljudas , och då klarställs även hennes dom..
Än sålänge är hon hemskt pigg och glad, inget hon lider av just nu, men inom en snar framtid så kommer hon att bli dålig.. Nu är det altså upp till mig att ta detta beslut, och det är jag fan inte i skick att göra just nu...

Finns det någon jävla gud som sitter och bestämmer sånt här!?! så skulle jag personligen ha ihjäl honom !
Jag orkar verkligen inte detta..


Kommentarer
Postat av: Åsa

va är de för galej på folkan då? ;P



lider verkligen med dig mia, du har inte haft det lätt på senaste :(

2012-05-11 @ 13:39:35
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: mickimuuuuus

<3

2012-05-11 @ 15:39:25
Postat av: J

Men asså vad i hela...!?Såå orättvist, så hårt.Lider med dig! :(:(

2012-05-11 @ 19:31:08
URL: http://jlundmaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0