1 maj.

Dålig uppdatering senaste dagarna, jag vet!..

Hade iaf en otroligt mysig varlborgs med min Jontis och världens bästa Harald & Sussie :), åt grillat till middag och sussies goda chokladmousse till efterätt,åkte lite flak, grillade korv mitt i natten inne i våran kamin samt såg film :) TACK för en kanonkväll! <3

Nu har herrskapet ganska just farit, bara jag och Jontis kvar här hemma. eller bara jag just nu då jonte drog iväg ut en sväng. Jag ska strax ta och bege mej mot Byske för några timmars jobb på kiosken , mamma och pappa drog till fjälls igår nämligen.

Ikväll när jag kommer hem måste jag städa, igeeen... eller så kanske jag tar en ridtur ist? hmm, va låter bäst? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0