9 mars.

OJ så tungt de var att stiga upp imorse, helt obeskrivligt! jag är inne i ngn period nu när jag verkar sova dåligt om nätterna, drömmer hur mkt som helst oxå! inatt drömde jag att jag var jagad av en tortyr man som plågade ihjäl folk till döds, vet att jag sprang sprang och sprang, gömde mej överallt osv osv. riktigt otrevligt..

Befinner mej på jobbet just nu, har Fm och de enda som driver mej just nu är att jag faktiskt går på helg efter detta pass! övrigt känner jag mej som en zombie. I afton drar jag och Jonte till stan /ursviken och hälsar på hemma hos hans pappa och karina, vi hade sådan tur att bli bjudna på middag :) ska bli jätte trevligt! var länge sedan sist. sen imorgon är vi bortbjudna till hans mamma :)

Ska som sagt hinna med att raka hästarna i helgen, samt motionera dem såklart..sen måste huset städas, IGEN.
Tycker inte att man gör så mkt annat, men jag gillar inte heller när de börjar bli rörigt så vad har jag för val :P

Näee, ska fortsätta göra lite nytta här på jobbet , några timmar kvar, bit ihop!!



Haha, Bobby tror han e snabb! ^^


Kommentarer
Postat av: marina --- montéryttare

ja e me verkligen inne i sån där trött period =(

2012-03-09 @ 18:38:11
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0