7 mars.

Va fan är de för virus som går nu?! jag springer omkring med ständig huvudvärk, sen igårkväll efter gymmet så kände jag hur illamåendet började komma krypandes och jag mådde riktigt dåligt, har dock klarat natten utan att spy, så det ska jag vell vara glad över.

Mår INTE bra idag heller, har så sjukt ont i huvudet och mår illa. Har försökt äta lite soppa på morgonen men så fort jag äter mår jag dåligt. har fått i mig en kopp te nu iaf och en passionfrukt, ska strax hoppa in i duschen och göra mej redo för kvällsjobb, har god lust att sjukanmäla mej då jag som sagt mår som en kratta, men har tammetusan inte råd att gå hemma, så bara försöka bita ihop..

ska gå en snabbis med hundarna nu, sen duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0