27 mars.

Vilket vårväder det är, +6 grader och under natten har tempen legat på +4, det går fort för snön nu!
Var ganska just ute och skulle promenixa med hundarna efter skoterspåren, ACK de fick jag glömma! efter 3 meter så sjönk jag raakt ner enda upp till höften, så det var bara hasa sej ut på torra vägen igen och promenixa efter den ist.. Hundarna fick rejsa av sej ordentligt iaf , och Vizzla den jäveln drog såklart iväg när de kom en Taxi efter gatan och jagade den enda till den stannade. OOOOJJ  vad jag hatar henne när hon gör så!!!!!! HUND JÄÄ**L!!! såklart fick hon med sej Zally oxå, Tosca är nog förståndig att stanna brevid mej.
Ngt jag verkligen hatar med Vizzla är att hon gör verkligen PRECIS som hon vill , när hon känner för det!! det spelar ingen roll om du står och vinkar med en skinkstek i handen, det skiter hon fullständigt i! och de finns nog inget som gör mej så förbannad!! tur för henne att hon är söt.......

Nu ligger dom utslagna på golvet, jag ska snart göra mej i ordning för att dra mej iväg mot eftermiddagsarberte, var faktiskt riktigt taggad men nu blev jag lite småtjurig igen! behöver en kopp kaffe tror jag, så för de bli!

Tosca <3

Zally<3


odågaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0