4 juni.

regnet har fortsatt att ösa ner, enda framtill nu då det faktiskt verkar vara uppehåll en stund.
helgen har inte bestått av särskilt mkt intressant om jag ska vara ärlig, mest pga vädret , man har inte varit sugen på att vara utomhus direkt :/

Nu under förmiddagen har jag lunchat med Jennie nere på folkan som premiäröppnade nu för sommarn den 1 juni, OJ så god maten var! där har vi inte varit för sista gången får jag en liten känsla av ;)
har även pjåtat lite med hundarna, klippt klorna på båda två bla.

Ringde veterinären ang Cilla imorse, ungefär sen dag 1 har hon låtit liite rosslig stundvis samt lite halv hes när hon skäller som avslutats med en liten krax, inte hela tiden men ibland. vi fick en tid imorgon kl 10,40 så vi får åka och kolla upp det för att vara på den säkra sidan, det behöver ju inte ens vara nånting? men är rädd att det kan vara toncillerna, eller kanske bara en enkel liten infektion som går över med lite pencellin. Återstår att se vad som sägs, hoppas såklart på att det inte är något! då tror jag tammetusan att jag hänger mej själv...


På onsdag åker vi till Rhodos, jisses vad tiden går undan! ska bli sjukt roligt, samtidigt som jag vill stanna hemma med djuren, 1 vecka går dock väldigt snabt så snart är jag hemma igen ;) fårstår inte när jag ska hinna packa, jobbar ikväll samt imorgonkväll, får vell görat på onsdag? sista minuten :P vi åker faktiskt inte fören på kvällen så nog ska jag hinna det. man behöver inte så mkt för endast 1 vecka :)

Nu ska jag göra mej i ordning för att pallra mej mot eftermiddags arbete, taggad? njaaaa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0